חיפוש

עורך דין מכירת דירה

משך שנים ארוכות אתם מחזיקים דירה משפחתית קטנה וצנועה שמשרתת את המשפחה שלכם ועוזרת לכם לבנות בית בישראל, ועכשיו יש לכם הזדמנות לשדרג את תנאי המגורים שלכם בגלל שצברתם מספיק הון כדי לקנות דירה חדשה. כחלק מתהליך המעבר אתם צריכים לפנות לעזרתו של עורך דין מכירת דירה כדי שייצג את האינטרסים שלכם בתהליך מכירת הדירה. ביחד עם עורך הדין אתם תבנו את חוזה המכירה הנכון לנכס שלכם ותבטיחו שהאינטרס הכלכלי שלכם נשמר גם כאשר מתנהל תהליך משא ומתן עם הקונים. אנחנו, אנשי הצוות של משרד עורכי הדין איתי גת רימון, מספקים לכם שירותי עורך דין מכירת דירה ומלווים אתכם לאורך כל שלבי הדרך השונים.

ליווי של עורך דין מכירת דירה – הוא חלק קריטי בתהליך העבודה שלכם

הליווי של עורך דין מכירת דירה הוא ליווי קריטי בשלבים שונים של התהליך מכמה סיבות- קודם כל, מפני שיש שונות באינטרסים בין המוכרים ובין הקונים. גם אם אתם מאוד אוהבים את הקונים של הדירה שלכם, בדרך כלל האינטרסים הם אינטרסים מנוגדים ואתם חייבים לוודא שכל סעיף בחוזה המכירה נותן מענה לצרכים שלכם בתור בעלי הנכס. כמו כן, אם יש אי אלו שינויים שצריך לבצע בחוזה המכירה, עורך הדין שלכם חייב לאשר אותם כדי לוודא שאין פה מלכודת משפטית. רק אחרי שיש אישור של עורך הדין שלכם, אפשר לחתום על החוזה, ואם יש צורך לבצע שינויים לאורך הדרך אז ההתערבות של עורכי דין היא קריטית ביותר עבורכם.

אל תחתמו בלי ייעוץ משפטי

כמו שאתם בוודאי מצליחים להבין, החתימה על חוזה מכירת דירה היא עניין מורכב מאוד ואי אפשר לבצע את תהליך החתימה מבלי שקיבלתם ייעוץ משפטי. אנשי הצוות המקצועיים של משרד עורכי הדין איתי גת רימון לוקחים ברצינות המלאה את הצורך שלכם לקבל שירותי עריכת דין מקצועיים בתהליך המכירה של הדירה. ואנו נעשה את כל המאמצים בשביל לספק לכם תשובות לכל השאלות לאורך שלבי הדרך השונים, כדי שיהיה לכם קל ונעים למכור את הנכס שלכם.

בואו נדבר!

השאירו פרטים ונחזור בהקדם

דילוג לתוכן