חיפוש

עריכת ייפוי כוח מתמשך

אף אחד מאיתנו לא יכול לדעת מה יקרה בעתיד בכל מה שקשור למצב הבריאותי, הקוגניטיבי והאישי שלנו. גם אם אתם אנשים בריאים וצעירים וגם אם אתם אנשים מבוגרים עם משפחה, אתם צריכים תמיד לדאוג לאינטרס האישי שלכם מבעוד מועד, כך שאם חס וחלילה תעברו תאונת דרכים מסכנת חיים או אירוע בריאותי בעייתי שיעיב על המשך תפקודכם, יוכלו בני המשפחה הקרובים שלכם שייפיתם את כוחם לספק לכם את הטיפול הראוי ולהציע לכם עזרה בתחומים כלכליים ואישיים מורכבים. הדבר יתאפשר בעיקר באמצעות ייפוי כוח מתמשך שהכנתם יחד עם עורך דין מנוסה ושכאמור נחתם על ידי כל הצדדים מבעוד מועד. משרד עורכי הדין איתי גת רימון מספק שירותי עריכת ייפוי כוח מתמשך ומלווה אתכם במתן תשובות לכל השאלות שיש לכם בנושא.

עריכת ייפוי כוח מתמשך – לכל צרה שלא תבוא

עריכת ייפוי כוח מתמשך היא בעצם החתימה על מסמך משפטי מחייב, שבו אתם מגדירים כיצד אתם רוצים שבני המשפחה שלכם או מיופה כוח אחר לבחירתכם יפעלו במגוון רחב של תחומי חיים במקרה שבו אתם לא תוכלו לדאוג לעצמכם, הן מבחינת הרצון לקבל טיפולים רפואיים מסוימים והן מבחינת היכולת להפעיל סמכות במקומכם בתחומים שונים בחייכם. ייפוי כוח מתמשך הוא מסמך בעל חשיבות גדולה עם השלכות שיש לקחת בחשבון, ולכן אם אתם בוחרים לבנות מסמך ייפוי כוח מתמשך, אתם נדרשים לעשות זאת בעזרתו של עורך דין מומחה בתחום אשר יודע גם להסתכל על הזכויות שלכם וגם לבדוק את החובות של בני המשפחה שאתם בוחרים לציין בגוף המסמך, וזאת בשביל למנוע מצבים של חילוקי דעות בעייתיים או ניצול לרעה של הסמכות שאתם מעניקים.

חושבים כבר היום על העתיד שלכם

בתור הורים, יש לכם אחריות לא רק כלפי עצמכם אלא גם כלפי הילדים שלכם ולכן האינטרס שלכם הוא לדאוג לכל ההסכמים המשפטיים שיכולים לעזור לילדים שלכם להתמודד עם מקרה חירום, ויפה שעה אחת קודם. אז אל תוותרו על השירות המקצועי של משרד עורכי הדין איתי גת רימון, כאשר אתם מבקשים לבצע עריכת ייפוי כוח מתמשך, והבטיחו שאתם נותנים למשפחה שלכם את הכוח לספק לכם טיפול רפואי ואישי בסטנדרט שמגיע לכם.

יפוי כח עורך דין

יש תחומים בחיים שבהם אנחנו חייבים לפעול בתור אנשים אחראים, ואין לנו את האפשרות לפנות לקבל את עזרתם של קרובי משפחה. למשל בחשבונות הבנק או אל מול רופאים ונותני שירותים דיסקרטיים אחרים, אם אין לכם מסמך ייפוי כוח לרבות ייפוי כוח מתמשך יש לכם בעיה קשה מאוד לפעול בשמו של אדם אחר. יחד עם זאת בשביל להחזיק מסמך ייפוי כוח מקצועי, עורך דין חייב לעבור על המסמך ביחד איתכם כדי לבנות מסמך שמתאים בדיוק לתחומי האחריות שאותם אתם רוצים לפתוח בפניו של קרוב המשפחה שלכם, וזאת בשביל לשלוט על נושאים אישיים מאוד בצורה מקצועית ורלוונטית. אז כן, בשביל לעבוד על יפוי כוח עורך דין הוא האדם אליו צריך לפנות מבעוד מועד. כמו כן, חשוב לדאוג לכך שאתם פונים לעזרת אנשי הצוות המקצועיים של משרד עורכי הדין איתי גת רימון, בשביל לקבל את הפתרונות שלכם ויפה שעה אחת קודם.

למה כדי לחתום על יפוי כח עורך דין נחוץ?

הסיבה המרכזית שבגללה אתם רוצים לייפות את כוחו של קרוב משפחה באמצעות יפוי כוח היא אם יש לכם איזה שהוא חשש לבריאות הפיזית והנפשית שלכם. במצב של התדרדרות פתאומית בבריאות, יהיה קשה לספק לכם את הטיפול הרפואי הדרוש לכם, ועוד יותר מכך, יהיה כמעט בלתי אפשרי לגשת אל חשבונות הבנקים כדי לממן את הטיפולים הרפואיים מהכספים ששמרתם לאורך השנים. על כן, עדיף לכתוב מכתב ולמלא טופס יפוי כוח עורך דין יהיה האדם שיסייע לכם בכך, כך שבעת חירום לא תצטרכו להשאיר את בני המשפחה שלכם להתמודד עם עול כלכלי ועם מאבקים בירוקרטים מורכבים, כאשר הם נמצאים במצב רגשי מאוד מורכב והם דואגים לבריאות שלכם בראש ובראשונה.

שמרו על הרכוש והזכויות שלכם

לא משנה איזה סוג של הסכם ייפוי כוח אתם מעוניינים לנסח, ביחד עם עורך דין מקצועי ומנוסה ניתן לבנות מסמך ייפוי כוח ששומר על הזכויות שלכם אבל עדיין מאפשר לבני המשפחה שלכם לפעול בצורה המקצועית והנכונה כדי לספק פתרונות לבעיות מורכבות שעולות בחיי היום יום. אז אל תוותרו על הזכות שלכם להחזיק מסמך ייפוי כוח והשקיעו כמה שיותר זמן וכמה שיותר משאבים לקבלת ייעוץ מקצועי אצל אנשי הצוות של משרד עורכי הדין איתי גת רימון.

בואו נדבר!

השאירו פרטים ונחזור בהקדם

דילוג לתוכן